Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MissNevermind | użytkownik

imię i nazwiskoPaulina Pasławska adresRzeszów zarejestrowany29.07.2007 @12:49:41 ostatnio na stronie14.08.2012 @02:31:57

Mój pierwszy raz z aparatem nastąpił 31 lipca 2007r i jestem z tego dumna!

A teraz troche odnośników do mnie na innych portalach:
http://missnevermind.maxmodels.pl <= MaxModels jako fotograf
http://missnev.maxmodels.pl <= MaxModels jako wizażystka
http://missn.maxmodels.pl <= MaxModels jako modelka

http://nasza-klasa.pl/profile/4842852 <= NaszaKlasa

http://www.facebook.com/profile.php?id=100001486942217&v=wall#!/profile.php?id=100001486942217

Zapraszam i zarejestrowanych i niezarejestrowanych do mojej księgi gosci: http://net3.pl/uslugi/ksiega.php?p_user=MissNevermind&p_nrksiegi=0 !


Ludzie, którzy zechcieli mnie uwiecznić:
http://ziebaty.digart.pl
http://attore.digart.pl [gdyby nie on to..]
http://pionio.digart.pl
http://indecorum.digart.pl

Dedykowane mi:
http://www.digart.pl/zoom/1317497/^-.html od Wrrredota =o)))


Chętnie zrobię zdjęcia osobom z Rzeszowa (ew. okolic) i/lub popozuję. =o)


Laus alit artes, panowie i panie..!


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypemarutka89 Gadu-Gadu1637140
digarty408 komentarze2759 posty na forum48

komputer / sprzęt
Mam dffa kotki i jeszcze dffa pod łuszkiem, korolowy długopiz, koka kole, chłopaka, mikroffonik SHURE pg58 i wymyślonego przyjaciela Bogdanka.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jeneral    08.02.2009 @00:18:50
dawno tu nie zaglądałem i spodziewałem się więcej...

powodzenia, jeszcze mnóstwo pracy przed Tobą

pozdrawiam
~Jarosh    06.02.2009 @16:22:52
no nie dziwie im się
jak z 1000 osob /s wrzuca
jakieś badziewne prace to zapychaja serwer
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.
Don McCullin
~Jarosh    30.01.2009 @14:51:09
no ja w sumie od wakacji także nie jest źle xD
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.
Don McCullin
~wesoek    30.01.2009 @01:21:57
Urocze fotografia i piękna Pani fotograf ...gratuluję
~Jarosh    29.01.2009 @23:51:11
no o doświadczeniu xD jak to fotografowie xD
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.
Don McCullin
~Jarosh    27.01.2009 @09:01:34
Chętnie to ja powymieniam się doświadczeniem :D
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.
Don McCullin
~isntpretty    25.01.2009 @17:44:16
urocze profilowe
_______
'tutaj jest tak bardzo psychodelicznie.'
~mythri    19.01.2009 @20:04:30
piękne zdjecia gratuluję pomysłów i talentu, który jak widac-nie marnujesz

pzdr cieplutko
~pinquinek    11.01.2009 @11:41:29
Już buszuję I powiem ci, ale w zaufaniu, że zazdrość mnie trochę bierze, jak widzę takie młodziutkie osoby z aparatem. Że ja tyle lat straciłam! Dobra galeria!
_______
"Norma to głupota, degeneracja to geniusz. "
S. Przybyszewski
~alicjawkrainieczarow    10.01.2009 @11:06:10
m. pokornie powiedział, że ty masz pierwszeństwo.^^
to na pewno przez tą groźbę ogródkiem. :b
~wrn    09.01.2009 @22:22:26
no to w takim razie sie nie czepialem :D

btw. cała galeryja fajna, super portrety
~rallynitros    09.01.2009 @01:24:40
w dobrym kierunku zmierzasz... może kiedyś i mi zrobisz sesje
_______
patrz sie przed siebie, nigdy za siebie....czyli koko jumbo i do przodu!!
~rallynitros    09.01.2009 @00:57:55
Swietna galeria jak na 19 lat masz naprawde dojrzałe foty.jestem pod wrażeniem oby tak dalej
_______
patrz sie przed siebie, nigdy za siebie....czyli koko jumbo i do przodu!!
~alicjawkrainieczarow    07.01.2009 @16:47:26
no to czemu nie.^^
~alicjawkrainieczarow    07.01.2009 @15:37:03
haha. coś czuję, że wyląduje w drugim kącie ogródka.^^
ale tak serio, to jeśli będziecie mieć jakąś koncepcje
na zdjęcia z dredową dziewczyną w roli głównej to się polecam,
przynajmniej sprawdzimy czy się na modelkę nadaję.^^
~mekii    07.01.2009 @13:12:57
tło jest trochę przejarane :P
_______
http://www.lmfoto.pl - fotografia ślubna Kraków, Myślenice, Bochnia, Limanowa
Wyjątkowy plener ślubny: http://www.plenerslubny.com.pl
Sesje fotograficzne http://sesjefotograficzne.net
~ballpump    04.01.2009 @14:38:27
wiem wiem wiem tez ze jesli chodzi o moje zdjecia to technicznie nie jest doskonale i wiem o tym
_______
Czytając mój komentarz nie patrz na wiek, nie mam wiele lat, ale swoje zdanie tak

Pozdrawiam i zapraszam na swój profil
~yeahX    04.01.2009 @00:56:57
noo a mój kochany nawet nie ma :D
ale jeszcze trochę i będzie coś lepszego- tymczasem trzeba sobie radzić :D
~ballpump    04.01.2009 @00:56:46
kady ma swoje gusta dlatego np oceniajac zdjecia na da patrze głownie na technike ... nawet mistrzowie fotografii maja zdjecia ktore inni by np mogli skrytykowac bo nie sa w ich guscie :P
_______
Czytając mój komentarz nie patrz na wiek, nie mam wiele lat, ale swoje zdanie tak

Pozdrawiam i zapraszam na swój profil
~WezMnieNieDenerwuj    04.01.2009 @00:47:16
krytyka krytyką, ale pocisków nie zdzierżę. podziękować.
_______
suck my dick
~ballpump    04.01.2009 @00:46:52
nie lubie kolorowych zdjec robic .... moim konikiem jest bw ... a tło pomarszczone daje fajna fakture moim zdaniem ... ale dzieki za opinie
_______
Czytając mój komentarz nie patrz na wiek, nie mam wiele lat, ale swoje zdanie tak

Pozdrawiam i zapraszam na swój profil
~yeahX    04.01.2009 @00:43:37
nie no coś TY
po to mam da, żeby się czegoś nauczyć.
tyle że wiesz, mam zwykłą cyfrówkę i nie mogę niczego ustawić.
ale z zdjęciem z góry miałaś rację. dzięki
~WezMnieNieDenerwuj    04.01.2009 @00:37:21
no popatrz nawet się nie zorientowałam że tu sami artyści. oh ah. przejrzyj moje klany zobaczysz tam ' POCZĄTKUJĄCY'. to Ci powinno wystarczyć. cya.
_______
suck my dick
~yeahX    04.01.2009 @00:36:47
w każdym bądź razie, dzięki
~WezMnieNieDenerwuj    04.01.2009 @00:26:43
nikt nie mówił że ma być artystycznie ;]
_______
suck my dick
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 47 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt